استابلایزر تک فاز

مرتب سازی بر اساس
5 کالا

یکی از مهم ترین تجهیزات تامین برق بدون وقفه، استابلایزر است. در این مقاله قصد داریم استابلایزر تک فاز را بررسی کرده و شما را با بهترین برند این دستگاه آشنا کنیم. پیشنهاد می‌ کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و اطلاعات خود را درباره خرید و قیمت استابلایزر تک فاز افزایش دهید.

استابلایزر تک فاز چیست؟

استابلایزر نوع تک فاز، دارای امپدانس کم پایدار بوده و راندمان بسیار بالایی دارد. این دستگاه سرعت زیادی در تصحیح ولتاژ خروجی داشته و در حذف سنبله های سوئیچینگ موتور، تاثیر‌گذار است. استابلایزر تک فاز دارای انواع متنوعی بوده و در محافظت و حفظ ایمنی تجهیزات الکتریکی موثر است. این دستگاه در دمای ۲۰ تا ۵۰ درجه سانتیگراد عملکرد صحیحی داشته و ولتاژ ورودی آن ۲۲۰ ولت است. همچنین از فرکانس 50HZ برخوردار بوده و نسبت به استابلایزر سه فاز از قدرت کمتری برخوردار است. استابلایزر تک فاز به دو سیم احتیاج داشته و و می‌ تواند برای تجهیزات خانگی مثل یخچال، تلویزیون، کولر، آبگرمکن و... مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت استابلایزر تک فاز

همانطور که گفتیم استابلایزر تک فاز از نوسانات ولتاژ جلوگیری کرده و از تجهیزات الکتریکی متصل، محافظت می‌ کند. در ادامه مهم ترین عوامل موثر در تعیین قیمت استابلایزر تک فاز را بررسی کرده و شما را برای خرید این محصول راهنمایی می کنیم.

  • تنظیم ولتاژ خروجی

برند سازنده و نوع استابلایزر در تعیین ولتاژ خروجی این دستگاه موثر هستند. قابلیت تنظیم و تثبیت ولتاژ، یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت استابلایزر تک فاز بوده و می‌ تواند ۱۱۰، ۲۲۰ یا ۳۸۰ ولت باشد. 

  • حفاظت از صاعقه 

صاعقه یکی از متداول ترین عوامل آسیب به تجهیزات الکتریکی بوده و ولتاژ را تغییر می دهد. این مدل استابلایزر در صورت داشتن سرعت، دقت و حساسیت بیشتر از دستگاه های متصل در برابر صاعقه محافظت می کند. 

  • برخورداری از فیلتر حذف نویز و شوک الکتریکی

استابلایزر تک فاز در صورت جلوگیری از نویزهای ناگهانی و پرش های لحظه ای، از قیمت بالاتری برخوردار است. 

  • مصرف بهینه انرژی 

ولتاژ مصرف انرژی بهینه A+ در استابلایزر از نوع تک فاز، قیمت این دستگاه را افزایش داده و نشان دهنده راندمان بالاتر است. همچنین انرژی کمتری مصرف کرده و در کاهش هزینه های برق موثر است.

  • گواهی کیفیت 

به دلیل نقش مهمی که استابلایزر مدل تک فاز در حفظ سلامت تجهیزات برقی دارد، این دستگاه باید از گواهی کیفیت برخوردار باشد. گواهی کیفیت نشان دهنده سلامت دستگاه بوده و عملکرد صحیح آن را تضمین می کند. 

  • فن هوشمند 

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت استابلایزر تک فاز، سیستم کنترل هوشمند است. فن هوشمند در تنظیم ولتاژ موثر بوده و باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. همچنین در هنگام افزایش دما، قسمت های داخلی دستگاه را خنک کرده و باعث کارکرد بهتر این مدل از استابلایزر می شود.

  • سیستم کنترل فاز

توانایی کنترل فاز، یکی دیگر از عوامل تاثیر‌گذار در قیمت این دستگاه است. در صورت تبدیل برق سیم نول به فاز، این سیستم، خروجی های خود را به صورت خودکار قطع کرده و در کنترل نوسانات ولتاژ موثر است.

خرید استابلایزر تک فاز

استابلایزر تک فاز دارای ظاهری بسیار زیبا و مدرن بوده و می تواند برای محیط های اداری، خانگی، مطب های پزشکی و... مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین از حجم کمی برخوردار بوده به راحتی نصب می شود. در ادامه مهمترین نکات خرید استابلایزر تک فاز را بررسی کرده و راهنمایی کامل برای خرید بهترین نوع این دستگاه ارائه می دهیم.

  • توان استابلایزر

پس از انتخاب نوع استابلایزر، به رتبه بندی ها و اعدادی که بر اساس آمپر، کیلووات و کیلوولت آمپر مشخص می شوند، توجه کنید. آگاهی از ولتاژ و فرکانس نامی خطوط نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیازمند دقت بالایی است. برای محاسبه حداکثر توان استابلایزر تک فاز، عدد ۲۲۰ را در حداکثر جریان نامی تمام دستگاه های مورد نظر ضرب کنید. اضافه کردن حاشیه امنیتی ۲۰ تا ۲۵ درصدی به عدد حاصل نیز، امکان اتصال سایر دستگاه ها را فراهم کرده و نقش مهمی در افزایش بهره وری دستگاه دارد.

  • دیجیتالی بودن

تثبیت استابلایزر به صورت دیجیتال، امکان سازگاری با دستگاه های مختلف را فراهم می کند. همچنین امکان متصل کردن استابلایزر به دستگاهی دیگر بدون نیاز به ریست را فراهم کرده و ممکن است از قابلیت اتصال به ژنراتور نیز برخوردار باشد.

  • توجه به سطح نوسان ولتاژ

به هنگام خرید استابلایزر تک فاز، توجه به محدوده عملکرد ولتاژ دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین مطابقت داشتن محدوده کار استابلایزر با سطح نوسان در منطقه مسکونی شما، ضروری بوده و نیازمند دقت بالایی است.

  • تاثیر بر ولتاژ دریافتی 

برخی از تثبیت کننده ها دارای اثر کاهشی بر ولتاژ دریافتی هستند و در صورت بیشتر شدن ولتاژ از حدی معین، دستگاه را خاموش می کنند. با توجه به این نکته، در نظر گرفتن تاثیر استابلایزر بر ولتاژ دریافتی ضروری بوده و باید در خرید این دستگاه در نظر گرفته شود.

استابلایزر تک فاز آلجا

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید استابلایزر تک فاز، انتخاب برند آلجا است. استابلایزر نوع تک فاز آلجا از سیستم تاخیر در وصل مجدد برخوردار بوده و برای مصارف خانگی و اداری بسیار مناسب است. این تثبیت کننده دارای صفحه نمایش دیجیتال بوده و از دستگاه های متصل، در برابر افزایش یا کاهش ولتاژ محافظت می کند. همچنین از مدار حفاظتی بای پس برخوردار بوده و ولتاژ خروجی را در محدوده مجاز تنظیم می کند. استابلایزر از نوع تک فاز آلجا دارای کلید مخصوص بای پس برای مواقع اضطراری بوده و مجهز به سیستم کنترل فن خنک کننده به صورت خودکار است. همچنین از سیم پیچی مسی استفاده کرده و میزان جریان را نمایش می دهد. در این دستگاه از ذغال های صنعتی با فنرهای دوبل استفاده شده و امکان تعویض قطعات به صورت کاملا مجزا وجود دارد.

نمایندگی استابلایزر آلجا در تهران

شرکت آی تی اهورا بهترین نمایندگی استابلایزر آلجا در تهران بوده و دارای 10 سال سابقه در زمینه فروش انواع استابلایزر، یو پی اس و... است. این فروشگاه اینترنتی تجهیزات الکتریکی مورد نیاز شما را به سراسر کشور ارسال کرده و از قابلیت پرداخت در محل برخوردار است. همچنین مناسب ترین قیمت ها را داشته و محصول مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن ارسال می کند. شرکت آی تی اهورا با ارائه خدمات مشاوره، اطلاعات شما را در زمینه خرید انواع محصولات از جمله استابلایزر آلجا تک فاز افزایش داده و با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان مشغول به فعالیت است.

سخن پایانی 

در این مقاله یکی از بهترین نمایندگی های استابلایزر آلجا را معرفی کرده و شما را برای خرید این دستگاه راهنمایی کردیم. در پایان پیشنهاد می‌ کنیم در انتخاب استابلایزر نوع تک فاز، به توان و قدرت دستگاه دقت زیادی داشته و آن را مطابق با نیازهای خود سفارش دهید. شرکت آی تی اهورا آماده ارائه انواع استابلایزر تک فاز بوده و بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را تضمین می کند.
 

ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha