استابلایزر سه فاز

مرتب سازی بر اساس
4 کالا

یکی از مهم ترین تجهیزات برق بدون وقفه، استابلایزر سه فاز است. در این مقاله قصد داریم این دستگاه را بررسی کرده و اطلاعات شما را در زمینه قیمت و خرید استابلایزر سه فاز افزایش دهیم. همچنین برند آلجا را معرفی کرده و شما را برای انتخاب بهترین نوع این دستگاه راهنمایی می کنیم.

استابلایزر سه فاز چیست؟

استابلایزر سه فاز، از مدار های کنترل الکتریکی ساده برخوردار بوده و می تواند ولتاژ تجهیزات الکتریکی متصل را کنترل کند. همچنین ولتاژ ورودی ۳۸۰ تا ۴۵۰ ولت را دریافت کرده و ولتاژ خروجی ثابت ۳۸۰ ولت را ارائه می دهد. این دستگاه بر نوسانات ولتاژ نظارت داشته و از انواع گوناگونی برخوردار است. همچنین در صورت بار متعادل خطی، نویز را جمع کرده و آن را به صفر می رساند. هر سه فاز این دستگاه دارای یک اندازه بار متعادل بوده و از جریان مشابهی برخوردار هستند. موتور استابلایزر نیز از طراحی ساده ای برخوردار بوده و به دلیل تولید یک میدان مغناطیسی، امکان چرخش در جهت خاصی را دارد. این دستگاه به یک بار متعادل خطی قدرت ثابتی ارائه داده و در کاهش ارتعاشات ژنراتور و موتور تاثیرگذار است. همچنین به بیش تر از سه یا چهار سیم احتیاج داشته و علاوه بر امپدانس داخلی کم، از راندمان بسیار بالایی برخوردار است. استابلایزر سه فاز دارای دو نوع مختلف زیر است:

استابلایزر سه فاز با بار یکنواخت

این دستگاه، از سه اتوترانسفورمر تشکیل شده و ولتاژ ورودی را تنظیم می کند. همچنین برای ماشین ها و دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و از ولتاژ برق متعادل و یکنواختی برخوردار است. 

استابلایزر ۳ فاز با بار غیر یکنواخت

در این دستگاه سه سروو موتور مجزا وجود داشته و هر فاز از ولتاژ متفاوتی برخوردار است. این استابلایزر برای دستگاه هایی با بار غیر یکنواخت مورد استفاده قرار می گیرد. 

قیمت استابلایزر سه فاز

استابلایزر سه فاز کاربرد زیادی در کارخانجات، دیزل ژنراتورها، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، دستگاه های CNC و... داشته و از صدمات ناشی از نوسانات ولتاژ جلوگیری می کند. همچنین در مقایسه با استابلایزر تک فاز از قیمت بالا تری برخوردار بوده و کاربرد بیش تری دارد. در ادامه مهم ترین عوامل موثر در قیمت این دستگاه را بررسی کرده و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش می‌ دهیم.

  • سیستم کنترل فاز 

یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت این دستگاه، توانایی کنترل فاز است. این عامل به هنگام قطع ولتاژ در یکی از فازهای استابلایزر، خروجی های دستگاه را به صورت خودکار قطع می کند. 

  • گواهی کیفیت 

به دلیل نقش مهمی که استابلایزر سه فاز در سلامت لوازم الکتریکی دارد؛ گواهی کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کیفیت دستگاه را تضمین می کند.

  • فن هوشمند 

این قابلیت در هنگام افزایش دما، قسمت های داخلی استابلایزر را خنک کرده و به افزایش طول عمر دستگاه کمک می کند. 

  • فیلتر حذف نویز و شوک الکتریکی

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت استابلایزر سه فاز، توانایی جلوگیری از نویزهای ناگهانی و پرش های لحظه ای است. در صورت داشتن این فیلتر، سلامت استابلایزر تضمین شده و قیمت آن افزایش پیدا می کند. 

  • مصرف بهینه انرژی

در صورتی که استابلایزر دارای مصرف انرژی بهینه A+ باشد؛ برق کم‌ تری مصرف کرده و کارایی بیش تری دارد. 

  • تنظیم ولتاژ خروجی

تنظیم و تثبیت ولتاژ خروجی، یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت استابلایزر سه فاز بوده و با توجه به نوع دستگاه و برند سازنده متفاوت است. 

  • محافظت از صاعقه

استابلایزر سه فاز در صورت داشتن سرعت، دقت و حساسیت بیش تر از قیمت بالا تری برخوردار بوده و مقاومت زیادی در برابر صاعقه دارد.

خرید استابلایزر سه فاز

همانطور که گفتیم استابلایزر سه فاز برای محیط های صنعتی همچون کارخانجات، پتروشیمی و... مناسب بوده و بهره وری بالایی دارد. به هنگام انتخاب این دستگاه، توجه به داشتن ضمانت و گارانتی، اهمیت بالایی داشته و خرید از سایت های معتبر و خوشنام بسیار ضروری است. پیشنهاد می کنیم مجموع بار متصل به استابلایزر سه فاز را محاسبه کرده و از طریق مقایسه آن با توان، از توانایی دستگاه آگاه شوید. در هنگام خرید استابلایزر سه فاز مشخصات آن را به طور کامل بررسی کرده و از کیفیت، بازه جبران سازی، تکنولوژی ساخت، ویژگی های فنی، کشور سازنده و... اطمینان حاصل کنید. همچنین از طریق مطابقت دادن قیمت با ویژگی ها، انتخاب بهتری داشته و مناسب ترین استابلایزر سه فاز را خریداری کنید. توجه داشته باشید که توان استابلایزر سه فاز از 10KVA تا 150KVA متغیر است.

استابلایزر سه فاز آلجا

استابلایزر سه فاز آلجا، دارای مدار بای پس حفاظت شده بوده و از کنتاکتور قطع جریان بالا برخوردار است. همچنین از دستگاه های متصل در برابر اتصال کوتاه محافظت کرده و کاهش یا افزایش ولتاژ خارج از محدوده را کنترل می کند‌. این دستگاه از هر فاز از دو ترانس استفاده کرده و قابلیت تشخیص توالی فاز ها را دارد. همچنین در مقابل دو فاز شدن و جا به جایی فاز ها، حفاظت کرده و می تواند در فرکانس های متغیر عملکرد صحیحی داشته باشد. در استابلایزر سه فاز آلجا از زغال های دوبل در توان های بالا استفاده شده و این دستگاه مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال است. همچنین مقدار جریان فازها و ولتاژ ورودی را نمایش داده و برای هر فاز، از سیستم کنترلی مجزا برخوردار است. این دستگاه از ترمینال های ایزوله تا مدار 10KV استفاده کرده و قابلیت کار در شبکه های بدون ارت را دارد.

نمایندگی استابلایزر آلجا در تهران 

یکی از بهترین روش ها برای تهیه استابلایزر سه فاز آلجا، خرید این دستگاه از نمایندگی معتبر است. شرکت آی تی اهورا بهترین نمایندگی استابلایزر آلجا در تهران بوده و دارای بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش انواع استابلایزر، یو پی اس و... است. این شرکت دارای محصولات با کیفیتی بوده و با تضمین بهترین قیمت ها توانسته است رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. همچنین سفارش شما را در سریع ترین زمان ممکن ارسال کرده و از پشتیبانی گسترده ای برخوردار است. این تیم دارای متخصصین حرفه ای بوده و آماده است تا علاوه بر مشاوره، به سوالات متداول شما پاسخ دهد.

سخن پایانی 

در این مقاله شما را با انواع استابلایزر سه فاز آشنا کرده و اطلاعات شما را در زمینه خرید این محصول افزایش دادیم. در پایان پیشنهاد می کنیم این دستگاه را از نمایندگی برند آلجا خریداری کرده و از قابلیت های بیشمار آن بهره‌ مند شوید. فروشگاه اینترنتی آی تی اهورا بهترین نمایندگی استابلایزر آلجا در تهران بوده و از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار است.
 

ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha