آیا یو پی اس آلجا در برابر رطوبت و گرما مقاوم است؟
اگر قصد خرید دستگاه یو پی اس را دارید، باید بدانید که امروزه با توجه به شرایط آب و هوایی و قیمت های بالا، خرید یو پی اسی که در شرایط محیطی سخت به خوبی عمل کند، از هرچیزی مهمتر است.
همه چیز در مورد نحوه استفاده از دستگاه یو پی اس
یو پی اس یکی از مهمترین تجهیزات برقی است که برای نگهداری و استفاده از آن باید یکسری نکات مهم را بدانیم و رعایت کنیم تا دستگاه یو پی اس ما در بهترین شرایط کار کرده و عملکردی عالی برایمان به ارمغان آورد
بوق ممتد در یو پی اس به چه معناست؟
یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه یک دستگاه ذخیره برق ۲۲۰ ولت است که برق اضطراری و مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی حساس و گران قیمت را فراهم می نماید. این دستگاه بسیار دقیق و هوشمندانه طراحی شده و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش می گذارد اما در شرایط دشوار احتمال دارد دچار خطاهای داخلی شود. به همین خاطر با داشتن LED ها و آلارم های خاص به ما اطلاع رسانی می کند تا مشکل را برطرف کنیم.
کامل ترین راهنمای خرید اینترنتی یو پی اس
یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب بهترین یو پی اس، مقایسه دستگاه های مختلف است. در این میان خرید اینترنتی ups، امکان بررسی کامل مشخصات فنی هر دستگاه و مقایسه موارد مختلف را فراهم کرده و به انتخاب بهتر شما کمک زیادی می‌ کند.
معروف ترین برند های یو پی اس
یو پی اس وسیله ای است که جهت محافظت از وسایل الکتریکی مانند تلویزیون، سیستم تلفن، کامپیوتر و ... در برابر مشکلات موقتی ایجاد شده در منبع تغذیه، طراحی شده است. این دستگاه با ایجاد برق با ثبات مانع از صدمه دیدن یا به هدر رفتن اطلاعاتی که ممکن است حاصل یک خاموشی غیرمنتظره کامپیوتر و یا دیگر اجزای حساس باشد
معتبرترین نمایندگی باتری یو پی اس
باتری های یو پی اس یکی از پرکاربردترین باتری های صنعتی می باشد که به دلیل سطح کیفیت بالا و بی نظیری که دارند باعث جلب رضایت اغلب مشتریان خود شده است. امروزه اکثر کسب و کارها نیاز به یک سیستم برقی پشتیبان دارند چرا که با یک لحظه قطع شدن برق در روند کاری خود دچار مشکل می شوند.
علائم خرابی باتری یو پی اس
یکی از اتفاقات رایج برای سیستم های یو پی اس، خرابی باتری آن ها می باشد که برای سلامت مصرف کننده های حساس الکتریکی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در صورت نگهداری مناسب از یک باتری یو پی اس با کیفیت خوب، می توان گفت که حدود 4 تا 5 سال به خوبی کار می کند.
معتبر ترین مرکز فروش باتری یو پی اس
باتری یو پی اس، یکی از مهم ترین اجزای دستگاه UPS به حساب می آید به صورتی که تمامی فعالیت این دستگاه، وابسته به وجود آن می باشد. از این رو نیاز است که اطلاعاتی در رابطه با خرید و فروش آن و همینطور مرکز فروش باتری یو پی اس داشته باشید تا بتوانید با کیفیت ترین و به صرفه ترین خرید را داشته باشید.
آموزش نحوه محاسبه توان یو پی اس
یکی از نکات مهم خرید یو پی اس، آشنایی با محاسبه توان این دستگاه است. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه توان یو پی اس را آموزش داده و شما را با زمان پشتیبانی باتری این دستگاه آشنا کنیم. پیشنهاد می‌ کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید.
 تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو
با پیشرفت تکنولوژی وابستگی ها به انرژی الکترونیکی افزایش یافته است، بنابر این نیاز به تامین برق اضطراری برای تجهیزات الکترونیکی به وسیله یو پی اس ها هستیم. مخصوصا برای اماکنی همچون فرودگاه ها، بیمارستان ها و مراکز خبری که قطع برق صدمات جبران ناپذیری به آن ها وارد می کند. در این مقاله قصد داریم درباره یو پی اس های آنلاین و یو پی اس های لاین اینتاکتیو و همینطور تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو صحبت کنیم.
کاملترین راهنمای خرید یو پی اس
با افزایش قطعی برق گسترده و نامنظم در این روزها، بسیاری از شرکت ها، ادارات و ... به فکر راه هایی برای تامین برق در زمان قطعی آن هستند. استفاده از یو پی اس، راهکاری مناسب و ساده می باشد. البته قبل از خرید یو پی اس باید با اصطلاحات و تکنولوژی های مربوط به آن جهت انتخاب درست تا حدودی آشنا باشید. از این رو در راهنمای خرید UPS قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید متناسب با نیازهای خود، محصولی مناسب تهیه کنید.
معرفی بهترین یو پی اس خانگی
در بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها سیستم برق اضطراری خانگی استفاده می شود که یو پی اس، یکی از برترین سیستم های برق اضطراری خانگی است. این محصول علاوه بر پشتیبانی در هنگام قطع و نوسانات برق، باعث افزایش سطح ایمنی لوازم برق منزل در برابر نوسانات نیز می شود.