بهترین دستگاه یو پی اس موجود در بازار ایران

در این مقاله قصد داریم بهترین دستگاه یو پی اس موجود در بازار ایران را معرفی کرده و ویژگی های آن را بررسی کنیم. همچنین برندهای فعال در تولید یو پی اس را نام برده و شما را برای انتخاب بهترین نوع این وسیله، راهنمایی می‌کنیم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و با بهترین دستگاه یو پی اس آنلاین و آفلاین و رنج قیمت دستگاه یو پی اس آشنا شوید.

بهترین یو پی اس بازار

چگونه بهترین دستگاه یو پی اس را انتخاب کنیم؟

امروزه به منظور حفاظت از سیستم های الکتریکی، باید از دستگاه یو پی اس استفاده کرده و از لوازم خود در برابر نوسانات ولتاژ، نویز و قطعی برق محافظت کنیم. در ادامه شما را با نحوه انتخاب بهترین دستگاه یو پی اس آشنا کرده و به معیارهای مهم در خرید این وسیله اشاره می‌ کنیم. 

  • توجه به اندازه یو پی اس 

تناسب داشتن اندازه یو پی اس با میزان برق مصرفی وسیله مورد نظر، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین ظرفیت یو پی اس نیز در پشتیبانی از تجهیزات و وسایل الکتریکی بیشتر، نقش دارد. شما می توانید با محاسبه مجموع برق مصرفی لوازم الکتریکی، بهترین دستگاه یو پی اس را با ظرفیت و اندازه ای مناسب تهیه کنید. 

  • محاسبه توان مورد نیاز و توان مصرفی 

محاسبه مجموع توان مصرفی وسیله های برقی باعث افزایش طول عمر یو پی اس شده و توان مورد نیاز تمام تجهیزات آن را تامین خواهد کرد. توان بهترین دستگاه یو پی اس ۱.۲۵ برابر توان تجهیزات مصرف کننده بوده و شما می‌توانید توان تجهیزات مورد نظر خود را از طریق حاصل ضرب جریان در ولتاژ محاسبه کنید. 

برای اطلاع از نحوه محاسبه توان یو پی اس می توانید مقاله ی آموزش نحوه ی محاسبه توان یو پی اس را نیز مطالعه نمایید.

  • انتخاب باتری مناسب

باتری یو پی اس، برق مورد نیاز دستگاه شما را تامین کرده و از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت احتیاج داشتن به یو پی اس با توان بالاتر، باید نوع خارجی آن را نصب کرده و حجم بیشتری را به آن اختصاص دهید. در غیر این صورت، باتری مورد نیاز شما حجم کمتری داشته و به صورت داخلی نصب می‌‌ شود.

  • اطلاع از زمان لازم برای پشتیبان گیری 

شما باید با به دست آوردن زمان لازم برای پشتیبان گیری، از انرژی ذخیره شده در باتری ها اطلاع پیدا کرده و از مدت زمان برق دهی آن‌ ها آگاه شوید.

  • مدت زمان سوئیچ تایم

پایین بودن مدت زمان سوئیچ تایم، در کاهش احتمال خاموش شدن دستگاه مصرف کننده نقش مهمی دارد.

  • تنظیم پارامتر ها و نویز شنیداری 

تنظیم پارامترها در عملکرد صحیح دستگاه یو پی اس نقش مهمی دارند. همچنین توجه به نویز شنیداری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید در کمترین میزان خود قرار داشته باشد. 

  • مقاومت بالا 

یک دستگاه یو پی اس مرغوب، استحکام بالایی داشته و قابل اطمینان است. همچنین در برابر شرایط سخت آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار است.

  • خدمات گارانتی 

بهترین دستگاه یو پی اس دارای خدمات گارانتی بوده و از ضمانت معتبر برخوردار است.

بهترین برند یو پی اس چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین برند یو پی اس، دارای قابلیت راه اندازی بدون برق شهری بوده و از حفاظت تمام اتوماتیک برخوردار است. همچنین در زمان برگشت برق به طور خودکار راه اندازی شده و مجهز به قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی است. 

انواع یو پی اس

بهترین دستگاه یو پی اس، در دمای صفر تا ۴۰ درجه سانتی گراد کارکرد صحیحی داشته و می‌تواند به ژنراتور نیز متصل شود. همچنین مجهز به صفحه نمایشگر بوده و ضریب توان ورودی آن بالا است. سیستم مدیریت پیشرفته باتری و شارژر، از دیگر ویژگی‌های بهترین برند یو پی اس است.‌ بهترین دستگاه یو پی اس توسط سیستم DSP و به صورت هوشمند کنترل می‌شود. همچنین نویز صوتی پایینی داشته و مدت زمان انتقال آن، صفر است.

بهترین یو پی اس صنعتی کدام است؟

کارخانجات صنعتی برای حفاظت از دستگاه های خود در برابر نوسانات و قطعی برق، به یو پی اس احتیاج دارند. این دستگاه باید بسیار قدرتمند بوده و از توان بالایی برخوردار باشد. نوع کارخانه نیز در انتخاب بهترین دستگاه یو پی اس موثر است. مشخصات فنی مورد نیاز این وسیله برای کارخانجات صنعتی، شامل موارد زیر است:

  • دارای مدار آنلاین 
  • کیفیت و قدرت زیاد 
  • سرعت در زمان پاسخ به بار پله 
  • قابل اطمینان و دارای بهره وری بالا 
  • مطابق با استانداردهای IEC, IPS, NEMA
  • توان بالا (حداقل ۲۵۰ کیلو ولت آمپر تک فاز و ۵۰۰ کیلو ولت آمپر سه فاز)

برخورداری از تحمل اضافه بار و مجهز بودن به تابلوی کنترل، فرمان اتوماتیک و دستی، تجهیزات ایمنی و مانیتورینگ از دیگر امکانات بهترین یو پی اس صنعتی است. به عنوان بهترین یو پی اس صنعتی، می‌توان به یو پی اس آنلاین فاران اسپایر ۶ تا ۲۰ کاوا اشاره کرد.

بهترین یو پی اس خانگی کدام است؟

به عنوان بهترین یو پی اس خانگی می‌توان به برند فامکو اشاره کرد. یو پی اس فامکو از قابلیت کنترل از راه دور برخوردار بوده و ظاهر جمع و جوری دارد. همچنین تکفاز سه سیم بوده و مدت زمان انتقال آن صفر است.

بهترین یو پی اس خانگی با مجهز بودن به نمایشگر، وضعیت دستگاه را به خوبی نمایش داده و در دمای صفر تا ۴۵ درجه سانتی گراد، کارکرد صحیحی دارد. همچنین از توان مصرفی ۱ تا ۱۵ کیلوولت برخوردار بوده و قابلیت اتصال به نرم افزار را دارد. 

ما در مجله آی تی اهورا مقاله ای تحت عنوان بهترین یو پی اس خانگی نوشته ایم. اگر دوست داشتید بهترین مدل یو پی اس خانگی را بدانید می توانید روی لینک کلیک کنید.

ارزان ترین یو پی اس کدام است؟

شما می‌توانید از طریق خرید دستگاهی با توان ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ ولت آمپر، ارزانترین یو پی اس را خریداری کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. هزینه یو پی اس لاین اینتراکتیو ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ ولت آمپر، بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بوده و برند آن می‌تواند ایرانی، اروپایی یا حتی آمریکایی باشد.

بهترین دستگاه یو پی اس آفلاین

یو پی اس تک فاز نت پاور LCD-1200VA آفلاین بوده و دارای ۲ باتری است. همچنین شکل موج خروجی آن سینوسی بوده و وزن آن ۱۲ کیلوگرم است. حداکثر جریان باتری این دستگاه یک آمپر بوده و ولتاژ ورودی و خروجی آن ۲۲۰ ولت از نوع AC است.

بهترین دستگاه یو پی اس آنلاین

یو پی اس ۳۰ کاوا سه فاز Tittan Plus آنلاین بوده و ۶۵ کیلوگرم وزن دارد. همچنین شکل موج آن سینوسی خالص بوده و تایم تاخیر آن صفر میلی ثانیه است. دامنه فرکانس ورودی این دستگاه بین ۴۰ تا ۷۰ هرتز بوده و ولتاژ آن ۲۴۰  است. همچنین کیفیت بسیار بالایی داشته و از قابلیت نصب کارت SNMP برخوردار است.

برندهای فعال در زمینه یو پی اس کدام اند؟

لیست برند یو پی اس 

معرفی ۷ تا از بهترین برندهای یو پی اس

در ادامه شما را با برندهای برتر در زمینه تولید بهترین دستگاه یو پی اس آشنا می کنیم. 

  • برند ABB

این برند در زمینه تولید یو پی اس از بهترین فناوری ها استفاده کرده و به وسیله کاهش فشار محیط، به افزایش بازدهی محصولات خود کمک زیادی کرده است. 

  • برند APC

یکی از برندهای مشهور در زمینه ی تولید یو پی اس برند APC است. این برند دارای ۵۰۰۰ نمایندگی در جهان بوده و محصولات آن به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز هستند. 

  • برند Falcon 

این برند دارای ۲۵ سال سابقه بوده و محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد. برند فالکون در زمینه تولید یو پی اس بدون وقفه آنلاین، مبدل فرکانس و تنظیم کننده ولتاژ AC فعالیت دارد.

  • برند Ablerex

محصولات این برند تنوع زیادی داشته و کیفیت بالایی دارند. همچنین بهره وری زیادی داشته و از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند.

  • برند Acumentrics

این برند دارای استاندارد جهانی ISO 9001 بوده و دستگاه های یو پی اس آن، در صنایع بزرگ نظامی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • برند AETES 

محصولات این برند به دلیل تامین برق مورد نیاز شما، از کارایی زیادی برخوردار بوده و کیفیت بالایی دارند. این برند از دفاتر فروش متعددی در کشورهای فنلاند، آلمان، ایتالیا، ترکیه و... برخوردار است.

  • برند فاراتل 

برند فاراتل، ایرانی بوده و قدمت زیادی دارد. همچنین در زمینه تولید دستگاه یو پی اس فعالیت داشته و بیشترین خلاقیت و نوآوری را در تولید محصولات خود به کار گرفته است.

برند برتر یو پی اس ایرانی

به عنوان یکی از بهترین برندهای یو پی اس می توان به فاران اشاره کرد. محصولات این برند بسیار با کیفیت بوده و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. همچنین مجهز به دستگاه های اروپایی و ژاپنی بوده و از تنوع زیادی در خط تولید یو پی اس برخوردار هستند. یو پی اس، باتری، استابلایزر و اینورتر از تجهیزاتی هستند که توسط این برند ساخته می شوند.

برند برتر یو پی اس خارجی

به عنوان یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای خارجی تولید کننده یو پی اس، می توان به Clary اشاره کرد‌. محصولات این برند از مقاومت بالایی برخوردار بوده و طراحی منحصر به فردی دارند. این برند بسیار قابل اطمینان بوده و نقش مهمی در زمینه تولید بهترین دستگاه یو پی اس ایفا می‌ کند.

خرید بهترین دستگاه یو پی اس

خرید دستگاه یو پی اس از فروشگاه های اینترنتی نیاز به دقت و توجه است. و لازم است قبل از خرید به چند نکته توجه کنید. از جمله اعتبار سایت، حوزه کاری مرتبط با محصولی که قصد خرید آن را دارید و وجود نماد الکترونیک از مهمترین نکات هنگام خرید اینترنتی دستگاه یو پی اس محسوب می شوند. حال با دانستن این نکات می توانید یک خرید اینترنتی ایمن داشته باشید و یادتان باشد کارشناسان مجموعه آی تی اهورا همواره آماده ی پاسخگویی به شما هستند.

همچنین بخوانید
در این مقاله قصد داریم شما را با یو پی اس آسانسور آشنا کرده و اهمیت استفاده از آن را بررسی کنیم. همچنین به ویژگی‌های این وسیله اشاره کرده و طرز کار آن را به شما آموزش می‌دهیم. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین یو پی اس آسانسور این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. با خرید یو پی اس مناسب آسانسور می‌توان از وحشت قطعی برق اجتناب کرده و از مزایای استفاده از آن اطلاع پیدا کرد.
برای نصب و راه اندازی یک سیستم مداربسته اولین و مهمترین لوازم جانبی دستگاه یو پی اس دوربین مداربسته است. دوربین های مداربسته  به دلیل اتصال به برق به دستگاه های UPS نیاز دارند تا هنگام قطعی برق یا در صورت هر گونه نوسان در جریان برق شهر دستگاه های تصویر برداری از آسیب دور باشند. یو پی اس ها با توجه نوع دستگاه ها طراحی و تولید می شود تا بتوانند با توجه به توان دستگاه های مورد نظر انرژی را ذخیره و انتقال دهد.
با توجه به اینکه دوربین های مداربسته هایک ویژن در انواع گوناگونی طراحی و تولید شده اند، مقاله لیست قیمت 5 دوربین مداربسته در اختیار شما قرار گرفت تا در انتخاب و خرید آنلاین دوربین مداربسته راهنمای شما باشیم.
دوربین های مداربسته با توجه به تنوع بالا ، قابلیت های منحصر به فرد را پشتیبانی می کنند. برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته مورد نظر باید اطلاعات کافی درباره قابلیت ها و نوع کاربری آن ها داشته باشیم.
ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha