معرفی بهترین یو پی اس خانگی

در بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها سیستم برق اضطراری خانگی استفاده می شود که یو پی اس، یکی از برترین سیستم های برق اضطراری ساختمان است. این محصول علاوه بر پشتیبانی در هنگام قطع و نوسانات برق، باعث افزایش سطح ایمنی لوازم برق منزل در برابر نوسانات نیز می شود. برای انتخاب بهترین یو پی اس باید به سراغ نمونه هایی بروید که توانی بیشتر از توان وسیله های برقی منزل داشته باشد. بدین صورت می توانید از کارکرد بلند مدت وسیله الکتریکی خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه به معرفی انواع یو پی اس خانگی، نکات مورد توجه هنگام خرید و قیمت دستگاه یو پی اس و دیگر نکات مهم جهت تهیه بهترین یو پی اس خانگی می پردازیم.

یو پی اس خانگی 

یو پی اس خانگی

یو پی اس خانگی از جمله تجهیزات برق صنعتی و دستگاه ذخیره برق شهری می باشد که دارای انوع مختلف آفلاین، لاین اینتراکتیو و آنلاین می باشد که برای مصارف اداری و خانگی در بازارهای صنعتی ارائه می شود. این محصول یکی از انواع دستگاه های ذخیره برق می باشد که با ابعاد متوسط و کوچک در منازل، محیط های کاری و ادارات می تواند استفاده شود. یو پی اس خانگی دارای نام های دیگری از جمله منبع تغذیه برق خانگی، محافظ برق خانگی و یو پی اس استاندارد نیز می باشد. اما بهترین یو پی اس مناسب منزل کدام است؟

انواع یو پی اس خانگی

انواع یو پی اس خانگی

انواع یو پی اس خانگی از نظر نوع طراحی شامل یو پی اس آفلاین، یو پی اس لاین اینتراکتیو و یو پی اس آنلاین می باشد که در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم.
یو پی اس آفلاین برای کسانی که به ظرفیت و هزینه کمتری نیاز دارند مناسب ترین انتخاب می باشد. این سیستم آماده به کار جهت حفاظت و پشتیبان گیری از جریان برق برای اتصال به دستگاه هایی مانند مودم، کنسول بازی و دیگر لوازم الکترونیکی خانگی می باشد. زمان انتقال به باتری معمولا پشتیبان جریان برق حدود 15 الی 20 میلی ثانیه قطع می شود؛ از این رو بهتر است از یو پی اس آفلاین در دستگاه هایی با توان کمتر از 1500 ولت استفاده شود.
یو پی اس لاین اینتراکتیو در زمان قطع برق به این صورت عمل می کند که اینورتر را بر خط نگه داشته و در زمان کاهش و قطع جریان برق مسیر جریان برق DC را از حالت شارژ معمولی به جریان برق شارژ شده تبدیل می کند. این نوع از یو پی اس ها مناسب مودم، دوربین های مدار بسته و ... می باشد.
یو پی اس آنلاین همیشه روشن می ماند، به همین دلیل در آن هیچ تاخیر زمانی در انتقال برق به خروجی رخ نمی دهد. در واقع می توان گفت که ویژگی قابل توجه یو پی سی های آنلاین به نسبت نوع آفلاین این است که جریان برق AC را از طریق یکسو کننده و اینورتر به خروجی انتقال می دهد. یو پی اس های آنلاین برای رایانه های حرفه ای که به عنوان سرور استفاده می شوند، پکیج و سایر لوازم خانگی مناسب می باشند. اگر می خواهید بدانید بهترین یو پی اس برای کامپیوتر کدام است؟ سری به مقاله ی تخصصی آی تی اهورا بزنید.

نکات مورد توجه جهت خرید یو پی اس خانگی 

نکات مورد توجه جهت خرید یو پی اس خانگی 

جهت خرید بهترین یو پی اس خانگی باید به یک سری نکات توجه کرد و پس از بررسی و آگاهی آن ها، اقدام به خریداری نمود.

  • توان یو پی اس: توان یو پی اس های خانگی کم است که به همان نسبت قیمت پایین تری نیز دارند.
  • نوع یو پی اس: مورد بعدی نوع آن می باشد که در بخش قبل درباره انواع یو پی اس های خانگی صحبت کردیم. 
  • مدت زمان بکاپ: مدت زمان بکاپ یعنی اینکه پس از قطع شدن برق، یو پی اس تا چه زمانی قادر به تامین جریان برق لوازم متصل به خود است.
  • باتری یو پی اس: به صورت کلی یو پی اس ها دارای دو مدل باتری داخلی و خارجی می باشند.

معرفی بهترین یو پی اس خانگی 

برای اینکه یو پی اس خانگی به درستی کار کند، باید ظرفیت آن به اندازه ای باشد که تمامی دستگاه های متصل به خود را ساپورت کند. هر چقدر که یو پی اس ظرفیت بیشتری داشته باشد، به طبع لوازم و دستگاه های بیشتری را می تواند پشتیبانی کند.به عنوان مثال اگر می خواهید بدانید، بهترین یو پی اس مناسب یخچال کدام است؟ می توانید روی لینک کلیک کرده و مقاله ی تخصصی مارا به صورت جداگانه مطالعه نمایید. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین یو پی اس های خانگی می پردازیم:

یو پی اس آلجا سری AJ-200

یو پس اس آلجا سری AJ-200، از تکنولوژی آنلاین بهره مند بوده و دارای محدوده توانی 6 تا 30 کیلوولت آمپر می باشد. این سری نیز مانند دیگر محصولات این برند، از قابلیت اطمینان و راندمان بالایی برخوردار است. از دیگر قابلیت های این یو پی اس می توان به قابلیت حفاظت از دستگاه در قابل اتصال کوتاه، دمای بیش از حد و کاهش باتری اشاره کرد.

یو پی اس آلجا سری FR-33

یو پی اس آلجا سری FR-33 دارای محدوده توانی 50 کیلوولت آمپر بوده و از تکنولوژی آنلاین بهره می برد. این سری نیز دارای قابلیت اطمینان و راندمان بالایی می باشد. از ویژگی های کلی این یو پی اس می توان به راه اندازی خودکار در زمان برگشت برق، حفاظت تمام اتوماتیک، دامنه وسیع ولتاژ ورودی، سیستم مدیریت پیشرفته باتری و شارژر و ... اشاره کرد.

یو پی اس آلجا سری AJ-300

یو پی اس آلجا سری AJ-300 دارای محدوده توانی 10 تا 80 کیلو ولت آمپر است که از تکنولوژی آنلاین نیز بهره می برد. این سری نیز مانند دیگر محصولات آلجا دارای راندمان و قابلیت اطمینان بالایی می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به حفاظت تمام اتوماتیک، سیستم مدیریت پیشرفته باتری و شارژر، نرم افزار قدرتمند مدیریت یو پی اس، بای پس اتوماتیک و ... اشاره کرد.

از کجا بهترین یو پی اس خانگی را بخریم؟

از کجا بهترین یو پی اس  خانگی را بخریم؟

برای تهیه بهترین یو پی اس خانگی باید در ابتدا به خوبی تحقیق کنید و سپس به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. شما می توانید جهت تهیه انواع یو پی اس، باتری و تجهیزات آن با بهترین کیفیت و قیمت به سایت آی تی اهورا به عنوان نمایندگی یو پی اس آلجا مراجعه نمایید. علاوه بر آن شما می توانید تمامی لوازم جانبی راه اندازی یو پی اس را با بهترین کیفیت و قیمت از آی تی اهورا سفارش داده و تحویل بگیرید.

سخن پایانی

یو پی اس های خانگی امروزه یکی از محبوب ترین یو پی اس هایی می باشد که افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند. نوسانات و قطع برق سبب اختلال در کارها و همینطور آسیب به تجهیزات می شود؛ از این رو جهت حفاظت از این تجهیزات و جلوگیری از اختلال، استفاده از یو پی اس خانگی بسیار فراگیر شده است. در این مطلب سعی کردیم علاوه بر معرفی یو پی اس خانگی، انواع آن و نکات مورد توجه هنگام خرید، به معرفی بهترین یو پی اس خانگی نیز بپردازیم. ما در آی تی اهورا امیدواریم این مطلب جهت تهیه بهترین یو پی اس خانگی متناسب با نیازهایتان، به شما کمک کند.
 

همچنین بخوانید
اگر قصد خرید دستگاه یو پی اس را دارید، باید بدانید که امروزه با توجه به شرایط آب و هوایی و قیمت های بالا، خرید یو پی اسی که در شرایط محیطی سخت به خوبی عمل کند، از هرچیزی مهمتر است.
یو پی اس یکی از مهمترین تجهیزات برقی است که برای نگهداری و استفاده از آن باید یکسری نکات مهم را بدانیم و رعایت کنیم تا دستگاه یو پی اس ما در بهترین شرایط کار کرده و عملکردی عالی برایمان به ارمغان آورد
یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه یک دستگاه ذخیره برق ۲۲۰ ولت است که برق اضطراری و مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی حساس و گران قیمت را فراهم می نماید. این دستگاه بسیار دقیق و هوشمندانه طراحی شده و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش می گذارد اما در شرایط دشوار احتمال دارد دچار خطاهای داخلی شود. به همین خاطر با داشتن LED ها و آلارم های خاص به ما اطلاع رسانی می کند تا مشکل را برطرف کنیم.
یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب بهترین یو پی اس، مقایسه دستگاه های مختلف است. در این میان خرید اینترنتی ups، امکان بررسی کامل مشخصات فنی هر دستگاه و مقایسه موارد مختلف را فراهم کرده و به انتخاب بهتر شما کمک زیادی می‌ کند.
ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha