کامل ترین راهنمای خرید اینترنتی یو پی اس

یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب بهترین یو پی اس، مقایسه دستگاه های مختلف است. در این میان خرید اینترنتی ups، امکان بررسی کامل مشخصات فنی هر دستگاه و مقایسه موارد مختلف را فراهم کرده و به انتخاب بهتر شما کمک زیادی می‌ کند. در این مقاله ضمن بررسی خرید و قیمت دستگاه یو پی اس ، شما را برای انتخاب بهتر این دستگاه راهنمایی کرده و اطلاعات شما را در زمینه فروشگاه اینترنتی آی تی اهورا افزایش می دهیم.

خرید دستگاه یو پی اس

خرید دستگاه یو پی اس

یو پی اس، به عنوان منبع تغذیه اضطراری از بارهای حیاتی محافظت کرده و نیروی مورد نیاز دستگاه های متصل را به هنگام خاموشی، نوسانات و قطع برق تامین می کند. این دستگاه  به عنوان یک پشتیبان عمل کرده و در زمان قطعی برق یا بروز اختلالات مربوط به آن، از خسارت های احتمالی جلوگیری می‌ کند. شما عزیزان می‌ توانید با خرید اینترنتی یو پی اس، مقاومت بالایی در برابر نوسانات ولتاژ برق، نویز و قطعی آن ایجاد کرده و از سرورها، دستگاه های صنعتی، آسانسور، رایانه شخصی و دیگر تجهیزات برقی موجود در منزل یا محل کار خودمحافظت کنید.
عوامل موثر در انتخاب یو پی اس
برای خرید اینترنتی یو پی اس باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید اما توجه به توان دستگاه و زمان پشتیبانی یو پی اس از اهمیت بالاتری برخوردار است.

بررسی توان ups

شما عزیزان می‌ توانید توان نامی تجهیزات برقی متصل را محاسبه کرده و از طریق مقایسه عدد به دست آمده با توان ثبت شده بر روی دستگاه، بهترین انتخاب را در خرید اینترنتی یو پی اس داشته باشید. البته توان ups بر حسب آمپر ثبت شده و برای به دست آوردن توان کل مصرفی، نیازمند جمع وات های محاسبه شده و تقسیم بر ضریب قدرت (0.7) می باشید. بدین ترتیب توان کل مصرفی بر حسب آمپر به دست آمده و مقایسه عدد محاسبه شده با توان دستگاه، نقش مهمی در خرید اینترنتی یو پی اس دارد. اندازه گیری کل جریان مصرفی بر حسب آمپر متر و ضرب آن عدد در ولتاژ شبکه برق (۲۲۰ ولت) نیز، روش دیگری برای محاسبه توان یو پی اس است.

بررسی backup time

زمان پشتیبانی دستگاه، مربوط به میزان تامین انرژی تجهیزات برقی توسط یو پی اس بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. این عامل از بروز آسیب به دستگاه های متصل جلوگیری کرده و با حفظ اطلاعات ضروری، خسارت های احتمالی را کاهش می دهد.

به طور کلی در هنگام خرید اینترنتی یو پی اس توجه به موارد زیر لازم و ضروری است:

  • نویز شنیداری
  • اندازه یو پی اس 
  • توجه به مصارف 
  • انتخاب باتری مناسب 
  • خدمات گارانتی دستگاه 
  • قابلیت تنظیم پارامترها
  • بررسی مدت زمان سوئیچ
  • قابلیت اطمینان و استحکام ups 
  • شکل موج خروجی و تکنولوژی ساخت

برای اطلاعات بیشتر، می توانید روی لینک مقاله ی راهنمای خرید دستگاه یو پی اس کلیک کرده و از راهنمای جامع ما بهره ببرید.

آی تی اهورا؛ معتبرترین فروشگاه در خرید دستگاه یو پی اس

آی تی اهورا؛ معتبرترین فروشگاه در خرید دستگاه یو پی اس

در خرید اینترنتی یو پی اس، توجه به اعتبار فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیازمند توجه ویژه ای است. در این میان آی تی اهورا با پوشش دهی انواع یو پی اس، باتری و دیگر تجهیزات مورد نیاز یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی بوده و بهترین انتخاب برای خرید اینترنتی دستگاه یو پی اس محسوب می‌ شود. این فروشگاه با هدف سهولت انتخاب و خرید کالای مناسب، انواع گوناگونی از دستگاه های ups تک فاز و سه فاز را پوشش داده و با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان خود مشغول به فعالیت است. همچنین اطلاعات شما را در زمینه خرید انواع تجهیزات برقی تکمیل کرده و با ارائه خدمات مشاوره و فروش، نقش مهمی در انتخاب بهترین دستگاه یو پی اس دارد.

خرید دستگاه یو پی اس از فروشگاه آی تی اهورا

برای خرید اینترنتی یو پی اس، به فروشگاه آی تی اهورا مراجعه کرده و دستگاه های مختلف را بررسی کنید. سپس مشخصات فنی و قیمت آن ها را مقایسه کرده و پس از نهایی کردن انتخاب خود، سفارش خود را ثبت کنید. تیم آی تی اهورا با بهره گیری از متخصصین حاذق و با تجربه، شما را برای انتخاب بهترین دستگاه راهنمایی می کند. همچنین به سوالات متداول شما پاسخ داده و علاوه بر پوشش دهی محصولات برندهای معتبر و معروف، از خدمات ویژه ای برخوردار است. برای خرید دستگاه یو پی اس از فروشگاه آی تی اهورا، به بخش محصولات سایت مراجعه کرده و دستگاه های مختلف را مشاهده کنید. دسته بندی دستگاه یو پی اس شامل مواردی همچون یو پی اس سری آفلاین تک فاز، یو پی اس سری لاین اینتراکتیو سینوسی تک فاز، یو پی اس سری آنلاین تک فاز و یو پی اس سری آنلاین سه فاز است.

مزایای خرید یو پی اس از فروشگاه آی تی اهورا

مزایای خرید یو پی اس از فروشگاه آی تی اهورا

آی تی اهورا با داشتن چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع تجهیزات برق بدون وقفه، بهترین انتخاب برای خرید اینترنتی دستگاه یو پی اس است. این فروشگاه اینترنتی سفارش شما را در اسرع وقت ارسال کرده و امکان پرداخت درب منزل را فراهم کرده است. همچنین از پشتیبانی گسترده ای برخوردار بوده و علاوه بر تضمین بهترین قیمت، کیفیت بالایی در ارائه خدمات و محصولات دارد. با خرید اینترنتی یو پی اس از فروشگاه آی تی اهورا می‌ توانید در کمترین زمان ممکن دستگاه مورد نیاز خود را دریافت کرده و از خدمات پس از فروش مناسبی بهره مند شوید. شرکت پیشرو پردازان اهورا با ارائه انواع باتری و تجهیزات برق بدون وقفه، انتخاب بسیار خوبی برای خرید بوده و دسته بندی های مناسبی را با توجه به نیاز مشتریان در نظر گرفته است.

سخن پایانی در رابطه با بهترین فروشگاه خرید یو پی اس

انتخاب بهترین فروشگاه خرید یو پی اس، نقش مهمی در دوام و ماندگاری دستگاه داشته و امکان دسترسی به محصولات بهترین برند را فراهم می‌ کند. آی تی اهورا با داشتن بیشتر از ۱۰ سال سابقه، در زمینه خرید اینترنتی یو پی اس خدمات مشاوره کاملی ارائه کرده و شما را برای خرید بهترین دستگاه راهنمایی می کند. پیشنهاد می‌ کنیم با خرید از این فروشگاه، علاوه بر تضمین بهترین قیمت، از خدمات پس از فروش مناسبی بهره مند شده و محصول مورد نظرتان را با کیفیت بالایی تهیه کنید.
 

همچنین بخوانید
اگر قصد خرید دستگاه یو پی اس را دارید، باید بدانید که امروزه با توجه به شرایط آب و هوایی و قیمت های بالا، خرید یو پی اسی که در شرایط محیطی سخت به خوبی عمل کند، از هرچیزی مهمتر است.
یو پی اس یکی از مهمترین تجهیزات برقی است که برای نگهداری و استفاده از آن باید یکسری نکات مهم را بدانیم و رعایت کنیم تا دستگاه یو پی اس ما در بهترین شرایط کار کرده و عملکردی عالی برایمان به ارمغان آورد
یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه یک دستگاه ذخیره برق ۲۲۰ ولت است که برق اضطراری و مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی حساس و گران قیمت را فراهم می نماید. این دستگاه بسیار دقیق و هوشمندانه طراحی شده و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش می گذارد اما در شرایط دشوار احتمال دارد دچار خطاهای داخلی شود. به همین خاطر با داشتن LED ها و آلارم های خاص به ما اطلاع رسانی می کند تا مشکل را برطرف کنیم.
یو پی اس وسیله ای است که جهت محافظت از وسایل الکتریکی مانند تلویزیون، سیستم تلفن، کامپیوتر و ... در برابر مشکلات موقتی ایجاد شده در منبع تغذیه، طراحی شده است. این دستگاه با ایجاد برق با ثبات مانع از صدمه دیدن یا به هدر رفتن اطلاعاتی که ممکن است حاصل یک خاموشی غیرمنتظره کامپیوتر و یا دیگر اجزای حساس باشد
ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha