بهترین استابلایزر کولر گازی کدام است؟

در انتخاب استابلایزر مناسب کولر گازی، متناسب بودن ویژگی های این دستگاه با اسپلیت از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم استابلایزر کولر گازی را به طور کامل بررسی کرده و شما را برای خرید دستگاه استابلایزر راهنمایی کنیم. همچنین مزایای استفاده از استابلایزر را نام برده و برای داشتن تجربه بهتری از خرید، به شما کمک می کنیم.

استابلایزر مناسب کولر گازی

استابلایزر مناسب کولر گازی

کولر گازی از ارزش بالایی برخوردار بوده و قیمت زیادی دارد. همچنین فاقد گارانتی سوختن در اثر نوسانات ولتاژ جریان برق بوده و ایمنی بسیار کمی دارد. از طرفی محافظ برق توانایی محافظت از کولر گازی را نداشته و برای نوسانات بسیار کم مناسب است. در این شرایط خرید استابلایزر کولر گازی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کاهش یا افزایش شدید و ناگهانی ولتاژ را کنترل می کند. این وسیله دارای انواع گوناگونی بوده و توان های مختلفی را شامل می‌ شود.

قدرت استابلایزر کولر گازی متناسب با این وسیله در نظر گرفته شده و بدین ترتیب‌ می تواند از بروز هرگونه آسیب جلوگیری کند. این وسیله در افزایش طول عمر و دوام کولر گازی موثر بوده و جریان برق مناسبی را ارائه می دهد. با خرید استابلایزر کولر گازی، روشن بودن طولانی دستگاه اهمیتی نداشته و امکان جبران تغییرات شدید ولتاژ فراهم است.

جالب است بدانید استابلایزرها در موقعیت های بسیار دیگری نیز در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید با مطالعه ی مقاله ی استابلایزر خانگی چیست ؟ با انواع استابلایزر های مناسب برای استفاده در منازل و کاربردهای هریک آشنا شوید.

مزایای استفاده از استابلایزر مناسب کولر گازی

استابلایزر کولر گازی از این وسیله برقی در برابر مشکلاتی همچون نوسانات ولتاژ، اتصال کوتاه، صاعقه و... محافظت کرده و از سوختن اسپلیت جلوگیری می کند. همچنین در تثبیت برق شهری نقش مهمی داشته و هزینه های مصرف برق را کاهش می دهد. این وسیله بعد از تثبیت ولتاژ، خروجی سینوسی ارائه داده و در برابر نوسانات لحظه ای و اسپایک بسیار موثر است. استابلایزر کولر گازی طول عمر این دستگاه را افزایش داده و در ایجاد امنیت بیش تر موثر است. همچنین در صورت افت ولتاژ، جریان برق را تقویت کرده و در صورت افزایش ولتاژ به ضعیف کردن آن کمک زیادی می کند. این دستگاه راندمان الکتروموتور را افزایش داده و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار است.

اگر همچنان برای خرید دستگاه استابلایزر دچار شک و تردید هستید، می توانید سری به مقاله ی مزایای استفاده از استابلایزر بزنید.

نکات خرید استابلایزر مناسب کولر گازی

نکات خرید استابلایزر مناسب کولر گازی

همانطور که گفتیم انتخاب صحیح استابلایزر کولر گازی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه نکات مهم خرید این دستگاه را بررسی کرده و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش می دهیم.

1. بررسی نوع استابلایزر

ترانس اتوماتیک یا استابلایزر از لحاظ مشخصات فنی در سه دسته رله ای، سروو موتور یا سوئیچینگ قرار می گیرد. در ادامه ویژگی های هر کدام از این دستگاه ها را بررسی کرده و مناسب ترین نوع استابلایزر کولر گازی را به شما معرفی می کنیم. 

  • استابلایزر رله ای 

 سیستم این وسیله توسط رله ها و کلیدها طراحی شده و اصلاح ولتاژ برق شهری به صورت پلکانی انجام می شود. استابلایزر کولر گازی باید متناسب با نوسانات شدید ولتاژ طراحی شده و تغییرات لازم را از طریق ترانس افزاینده یا کاهنده انجام دهد. همچنین ممکن است با به کارگیری یک یا چند خروجی، ولتاژ برق را تنظیم کرده و تغییرات ولتاژ را جبران کند. این نوع استابلایزر می تواند برای کولر گازی استفاده شود. اما پیشنهاد ایده آلی نبوده و به عنوان بهترین گزینه توصیه نمی شود.

  • استابلایزر سروو موتور 

این نوع از استابلایزر با استفاده از تکنولوژی حلقوی تولید شده و در آن قطعه ای به نام جاروبک جایگزین رله شده است. جاروبک اصلاح تغییرات ولتاژ برق را بر عهده داشته و آن را به درستی تنظیم می کند. این دستگاه نیازمند تعمیرات دوره ای بوده و ممکن است با خوردگی و اصطکاک زیادی مواجه شود. همچنین از وزن بالایی برخوردار بوده و صدای زیادی تولید می کند. استابلایزر سروو موتور نسبت به انواع دیگر این دستگاه، قیمت بیش تری داشته و برای مکان هایی با برق شهری پایین تر یا بالاتر از حد مجاز مناسب است. این وسیله نسبت به استابلایزر رله ای انتخاب مناسب تری است. اما به عنوان بهترین گزینه شناخته نمی شود.

  • استابلایزر سوئیچینگ یا استاتیک

بهترین استابلایزر کولر گازی، نوع استاتیک است. مدار قدرت این دستگاه مبتنی بر روش سوئیچینگ بوده و فعالیت آن از طریق کلید زنی نرم و کلیدهای الکترونیکی از نوع IGBT صورت می گیرد. این نوع دستگاه در برطرف کردن هرگونه تغییر یا نوسان ولتاژ برق  نقش داشته و می تواند ولتاژ را بر روی عدد ۲۲۰ ولت تثبیت کند. استابلایزر سوئیچینگ در مدت زمان بسیار کوتاهی به نوسانات برق شهری پاسخ داده و استهلاک کم تری دارد. این نوع دستگاه به عنوان بهترین استابلایزر کولر گازی شناخته شده و از راندمان بسیار بالایی برخوردار است.

۲. بررسی میزان مصرف کولر گازی و توجه به تهویه مطبوع

در هنگام خرید استابلایزر کولر گازی، توجه به میزان مصرف این وسیله و تهویه مطبوع از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین در زمان انتخاب دستگاه مناسب، توان مصرفی کولر گازی را بررسی کرده و استابلایزر مناسبی را خریداری کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم برای ایجاد ایمنی بیش تر، لوازم برقی پرمصرف را به طور همزمان مورد استفاده قرار نداده و احتمال بروز آسیب را کاهش دهید.

معرفی استابلایزر مناسب کولر گازی

به عنوان یکی از بهترین ترانس های اتوماتیک، می توان به استابلایزر آلجا سری AVR اشاره کرد. این دستگاه دارای عملکرد بدون صدا بوده و به دلیل توان و قدرت بالا برای کولر گازی بسیار مناسب است. همچنین مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال بوده و از لوازم برقی در برابر اضافه بار، افزایش یا کاهش ولتاژ محافظت می کند. استابلایزر سری AVR آلجا میزان جریان گرمای مصرفی را نمایش داده و ولتاژ برق ورودی و خروجی را مشخص می کند. همچنین از قابلیت وصل مجدد دستگاه با تاخیر برخوردار بوده و برای جلوگیری از شکست عایقی، ایزولاتور های مناسبی را مورد استفاده قرار داده است.

حال برای آشنایی با معتبر ترین نمایندگی های فروش استابلایزر آلجا می توانید سری به مقاله ی معتبر ترین نمایندگی استابلایزر آلجا بزنید.

از کجا استابلایزر کولر گازی بخریم؟

همانطور که گفتیم برند آلجا یکی از بهترین تولید کنندگان تجهیزات تامین برق بدون وقفه بوده و استابلایزر های مناسبی برای کولر گازی دارد. بهترین روش خرید محصولات این برند، مراجعه به نمایندگی های آن است. آی تی اهورا به عنوان نمایندگی برند آلجا از اعتبار بالایی برخوردار بوده و دستگاه مورد نظر شما را به همراه خدمات پس از فروش مناسب ارائه می دهد. همچنین بهترین قیمت را تضمین کرده و در تلاش برای کسب رضایت حداکثری مشتریان است. این فروشگاه اینترنتی با داشتن چندین سال سابقه، از متخصصین حاذقی برخوردار بوده و آماده پاسخ دهی به سوالات متداول شما عزیزان است.

سخن پایانی

در این مقاله استابلایزر مناسب کولر گازی را معرفی کرده و شما را با مزایای استفاده از این دستگاه آشنا کردیم. در پایان پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت آی تی اهورا، دستگاه های مختلف را بررسی کرده و با توجه به بودجه و نیاز خود، اقدام به خرید بهترین نوع استابلایزر کولر گازی داشته باشید.
 

همچنین بخوانید
امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌ هایی تحت عنوان کنترل نوسانات برق تولید شده ‌اند. دستگاه ‌هایی همچون استابلایزر ها به کمک رگولاتور ها در صنایع گوناگون وظیفه کنترل نوسانات برق را بر عهده دارند. استابلایزر های  با کیفیت و ارزان دارای صفحات دیجیتالی هستند که با مشخص کردن چند عدد، می‌توان جریان برق را روی همان ولتاژ تنظیم کرد.این دستگاه موجب کاهش آسیب رساندن به تجهیزات برقی و در نهایت افزایش طول عمر آن ها می شود. در این مقاله قصد داریم تا به طور کلی با استابلایزر ارزان و  انواع آن آشنا شویم. اگر شم
عملکرد سیستم های یو پی اس در همه جای دنیا یکسان بوده و دستگاه های مختلف در تکنولوژی ساخت و برخی امکانات از یکدیگر متفاوت می شوند. در این میان برند آلجا یکی از بهترین ارائه دهندگان یو پی اس، استابلایزر و... بوده و محصولات خود را در اختیار شرکت ها، کارخانجات، تجهیزات بیمارستانی، پالایشگاه ها و... قرار می دهد. 
یکی از پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در تامین برق بدون وقفه، استابلایزر است. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه آشنا کرده و اطلاعات شما را در زمینه خرید انواع استابلایزر افزایش دهیم.
قبل از خرید استابلایزر باید بدانید کاربرد استابلایزر چیست و چرا باید آن را خرید؟ استابلایزر ابزاری است برای مناطق و سازه هایی که احتمال کمبود ولتاژ برای آنها وجود دارد ، و به منظور تثبیت و تنظیم کردن نوسان ولتاژ مورد استفاده قرار می گیرد. استابلایزر در موارد صنعتی و حفاظتی و لوازم خانگی  بسیار پر کاربرد می باشد و زمانی که احتمال سرقت کابل وجود دارد، استفاده از استابلایزر توصیه می شود.
اگر قسط خرید بهترین دستگاه استابلایزر را دارید باید حتما این مطلب را مطالعه کنید. ما در این مقاله نکات خرید بهترین دستگاه استابلایزر به همراه بهترین مارک های موجود در بازار را گفته ایم. همان طور که از نام استابلایزر مشخص است؛ این دستگاه در صورت نوسان ولتاژ تغذیه در یک محدوده خاص، ولتاژ را تثبیت یا تنظیم می کند. استابلایزر یک وسیله الکتریکی است که می تواند ولتاژ ثابت بار را در طی شرایط مورد نیاز فراهم کند. این دستگاه وضعیت خاص ولتاژ را تشخیص داده و میزان آن را به محدوده مورد نیاز می رساند. مدار د
استابلایزر، دستگاه تنظیم و تثبیت ‌کننده ولتاژ است که در صورت افت ولتاژ، نوسان و یا هر نوع تداخل در شبکه به سرعت آن را تشخیص داده بصورت اتوماتیک برطرف می‌ کند.
ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha