معرفی بهترین مدل های استابلایزر آلجا +قیمت!

بهترین مدل های استابلایزر آلجا

بهترین مدل های استابلایزر آلجا

استابلایزر دستگاهی است که داشتن یک ولتاژ بدون پرش و نوسان را تضمین می کند. استفاده از این دستگاه موجب می شود که دستگاه های شما از آسیب درامان باشند. در حین شبانه روز ممکن است با افزایش و کاهش راندمان تولید برق مواجه باشیم. بنابراین ولتاژ برق یکسان نیست و دائما در حال کاهش و افزایش است. در چنین مواقعی استفاده از دستگاهی که بتواند یک ولتاژ بدون پرش را نوسان را برای شما ایجاد کند، ضروری است. در ادامه به معرفی بهترین مدل های استابلایزر آلجا پرداخته تا بتوانید بهترین خرید دستگاه استابلایزر را داشته باشید..

استابلایزر تک فاز آلجا KVA SVC10

استابلایزر تک فاز آلجا KVA SVC10

یکی از رایج ترین دلایل خرابی لوازم برقی نوسانات ناشی از برق است. کم و زیاد شدن ولتاژ می تواند مشکلات بسیاری را برای دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی ایجاد کند. با استفاده از استابلایزر می توانید از این نوسانات جلوگیری کنید. از جمله بهترین مدل های استابلایزر آلجا میتوان به استابلایزر تک فاز آلجا 10KVA SVC اشاره کرد.
 این دستگاه به عنوان سیستمی برای تنظیم و ثبات ولتاژ شناخته می شود. بنابراین در صورت مشاهده نوسان و هر گونه اختلال، استابلایزر آن را به خوبی تشخیص داده و مانع از آسیب به وسایل برقی می شود. این دستگاه بدون سر و صدا کار کرده و از جدید ترین تکنولوژی ساخته شده است. استابلایزر تک فاز آلجا  10KVA SVCبه عنوان محافظ شناخته نمی شود، بلکه به اصلاح ولتاژ می پردازد. بنابراین در کنار آن باید از یک محافظ ولتاژ نیز استفاده کنید.
از مهم ترین ویژگی های این محصول میتوان به تقویت و تثبیت ولتاژ برق شهری، اصلاح ولتاژ خروجی در کمتر از 10 میلی ثانیه و خروج موج کاملا سینوسی اشاره کرد. همچنین امکان تعویض قطعات این دستگاه به صورت مجزا وجود دارد. این دستگاه دارای سیستم کنترل فن خنک کننده اتوماتیک و صفحه دیجیتال است. بنابراین کار کردن با استابلایزر بسیار راحت است. در تولید این دستگاه از سیم پیچی مسی استفاده شده است.

اگر در هنگام خرید دستگاه استابلایزر، قیمت مناسب برای شما در اولویت قرار دارد، می توانید سری به مقاله ی استابلایزر ارزان بزنید و از بهترین استابلایزرهای مقرون به صرفه آگاه شوید.

استابلایزر سه فاز ستونی آلجا KVA SBW100

استابلایزر سه فاز ستونی آلجا KVA SBW100

از بهترین مدل های استابلایزر ها میتوان به استابلایزر سه فاز ستونی آلجا KVA SBW100 اشاره کرد. تثبیت کننده ولتاژ به کار رفته در این محصول موجب شده است که این دستگاه از دیگر استابلایزر ها متمایز شود. این دستگاه معمولا در صنایع سنگین استفاده می‌شود. به عنوان مثال در مکان هایی که وسایل سنگین و بزرگ دارند، بهتر است از استابلایزر سه فاز استفاده شود. نوع ورودی این دستگاه 430_280 بوده و ولتاژ خروجی آن 380 است.
 دقت این دستگاه 10 درصد است. این دستگاه توان موثری معادل با 80KW داشته و به محافظت از دستگاه های شما می پردازد. با استفاده از استابلایزر سه فاز ستونی آلجا می توانید عمر تجهیزات خود را افزایش داده و از خرابی زودهنگام آن ها جلوگیری کنید.

استابلایزر تک فاز آلجا KVA SVC3

اگر به دنبال دستگاهی برای تنظیم ولتاژ هستید که در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد، استفاده از استابلایزر تک فاز آلجا گزینه ای بسیار مناسب برای شما است. شما می توانید از این دستگاه در مناطقی که ولتاژ با نوسان مواجه است، استفاده کنید. این محصول ظاهر مناسبی دارد. از دیگر مزایای ظاهری این دستگاه میتوان به وزن سبک، شکل موج، راندمان بالا و عملکرد حفاظتی کامل آن اشاره کرد. مقدار کم مصرف برق، عملکرد قابل اعتماد و دقت تثبیت بالا این دستگاه سبب پرطرفدار بودن آن شده است. از مهم ترین کاربرد های این استابلایزر میتوان به سیستم روشنایی، تجهیزات اتوماتیک صنعتی، سیستم  صوتی استریو و... اشاره کرد.

استابلایزر سه فاز آلجا KVA TNS15

این دستگاه از بهترین مدل های استابلایزر به شمار می رود. استابلایزر سه فاز وظیفه دارد که از دستگاه های الکتریکی در مقابل جریانات ورودی و نوسانات جلوگیری کند. این دستگاه بسیار حساس بوده و می تواند به صورت کاملا دقیق روی جریان‌های ورودی و خروجی نظارت داشته باشد. عدم استفاده از این دستگاه سبب آسیب به دستگاه های برقی می شود. بنابراین بهتر است که به صورت روزانه از استابلایزر استفاده کنید. این دستگاه دارای اتصال کوتاه و اضافه بار است. همچنین دارای توان مؤثر 12 کیلو وات بوده و قادر است به خوبی از وسایل برقی محافظت کند.

استابلایزر تک فاز آلجا KVA SVC15

اگر به دنبال بهترین مدل های استابلایزر آلجا هستید، استفاده از استابلایزر تک فاز آلجا 15 KVA SVC گزینه ای بسیار مناسب برای شما است. این دستگاه وظیفه دارد که ولتاژ را به صورت اتوماتیک و با دقت بالا تنظیم کند. این تثبیت‌کننده الکترومکانیکی بار های نقطه ای را بدون آسیب رساندن به تجهیزات اعمال می کند. همچنین استفاده از این وسیله برای محافظت در برابر اضافه بار های طولانی و نصب قطع کننده مدار در خروجی لازم است.
از مهم ترین ویژگی های این استابلایزر میتوان به راندمان و ضریب توان بالا آن اشاره کرد. این دستگاه دارای تنظیم کننده ولتاژ تماس، تثبیت گسترده، مدار کنترل نمونه برداری و شکل موج بدون پیچیدگی است. از مهم ترین قابلیت های این محصول میتوان به اندازه کوچک و وزن کم آن اشاره کرد.
 استابلایزر تک فاز آلجا KVA SVC15 عملکرد بهتری نسبت به سایر استابلایزر های تک فاز دارد. از این دستگاه در سیستم‌های صوتی و تصویری، تجهیزات ماشین‌کاری، تجهیزات پزشکی، تحقیقات علمی، تجهیزات اداری مدرن و... استفاده می شود. این محصول می تواند به محافظت از سیستم های تهویه پرداخته و آن‌ها را در برابر هر گونه آسیب که ناشی از نوسانات ولتاژ باشد حفظ کند. بنابراین با استفاده از این محصول از بسیاری از هزینه های ناشی از خرابی دستگاه های برقی جلوگیری می کنید. 

حال اگر می خواهید معتبر ترین نمایندگی استابلایزر آلجا را بشناسید، می توانید سری به مقاله ی معتبر ترین نمایندگی استابلایزر آلجا بزنید.

سخن پایانی

ازآنجاییکه دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی قیمت بسیار بالایی دارند، حفظ این دستگاه ها از آسیب های ناشی از نوسانات ولتاژ بسیار اهمیت دارد. بنابراین در چنین مواقعی می توانید از استابلایزر استفاده کنید. برای اینکه خریدی مناسب داشته باشید، آشنایی با بهترین مدل های استابلایزر آلجا می تواند به شما بسیار کمک کند. اگر قصد انتخاب بهترین مدل های استابلایزر آلجا را دارید، می توانید با کارشناسان آی تی اهورا مشورت کرده تا بتوانید دستگاه متناسب با نیازهای خود خریداری کنید. کارشناسان این مجموعه آشنایی کاملی در مورد دستگاه های استابلایزر داشته و می توانند بهترین دستگاه را به شما معرفی کنند.
 

همچنین بخوانید
آیا از یک استابلایزر مشابه می توان برای تلویزیون و یخچال و دیگر وسایل برقی خانگی استفاده کرد؟ با ما همراه باشید تا تفاوت هر استابلایزر برای هر وسیله برقی خانگی را برای شما شرح دهیم...
اگر نمی دانید در هنگام خرید و نصب دستگاه استابلایزر خود باید به چه نکاتی توجه نمایید، با ما همراه باشید تا مهم ترین نکاتی که در این شرایط باید رعایت نمایید را با هم مرور کنیم.
استابلایزر یکی از دستگاه های مهم در تجهیزات صنعتی است که مانند هر دستگاه دیگری گاهی دچار خطا یا خرابی می شود. در ادامه مهمترین ارورهای دستگاه استابلایزر را بررسی کرده و نحوه حل آنها را شرح خواهیم داد.
استابلایزر برای جلوگیری از آسیب های ناشی از نوسانات برق شهری استفاده می شود.در ادامه تاثیر استابلایزر در افزایش آمپر را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha